onsdag den 6. august 2008

Mathildes sommerveske



Da jeg så denne taske på mange norske blogge, måtte jeg bare eje dette mønster. Jeg kunne ikke få fat i det her i Danmark, så det blev bestilt i Norge. Jeg kunne godt have været lidt mere tålmodig, for jeg har først fået den syet nu.

Jeg har syet min "Mathildes sommerveske" fra Annka af japanske stoffer. Den er pyntet med en broche som jeg købte i 80'erne. Dengang var det meget moderne med disse "antik-look" brocher.

When I saw this bag in several Norwegian blogs, I must have this pattern. I could not get it here in Denmark, so it was ordered in Norway. I have made my "Mathildes sommerveske" from Annka of Japanese fabrics. It is decorated with a brooch which I bought in the 80s. At the time it was very modern with these "antique-look" brooches.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.