mandag den 6. oktober 2008

Overraskelse

Søndag kl. 00.00 blev vi "vækket" af kanonslag og en masse larm og ballade. Udenfor stod vores familie og venner. De syntes lige de ville kigge forbi til en kop kaffe. De havde dog været så søde, selv at medbringe både kaffe, boller og kage. Selvfølgelig lukker man da folk ind ved den tid om natten. De havde nu gjort det lidt svært for sig selv, ved delvist at spærre døren. Se lige her, hvad de havde lavet.

Tak for det allesammen.

Søndag skulle vi til Schleswig. Her skulle Skjern Garden være med i et kæmpe optog gennem byen. Horsens Garden deltog også. En dejlig dag, der sluttede med en dejlig overraskelse. Jeg tror godt, at jeg kan sige, at vi er de eneste, der har danset brudevals til musik af Skjern Garden og Horsens Garden i èn skøn forening.

Vi fik også vores kobbertræ. Det blev vi rigtig glade for. Det plejer at være mig der laver kobbertræ til kobberbrudeparrene, så jeg havde da ikke regnet med at få et. Vi havde jo også aflyst festen. Se lige hvor flot det er efter at alle nattens gæster og hele Skjern Garden, har skrevet navn på de små hjerter, og hængt dem på træet. TUSIND TAK.



2 kommentarer:

  1. Mye fint du lager:-) Du har funnet din egen stil som jeg likte godt:-)
    Ha ei fin og kreativ uke

    SvarSlet
  2. Hej Helle!
    Et forsinket tillykke med kobberbrylluppet. Hilsen til jer alle i Skjern fra os i Hjallerup

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.