torsdag den 27. november 2008

Status

Jeg har lige lavet status over, hvor langt jeg er nået med mit grønne tæppe, som jeg påbegyndte på vores Prag-tur.
Jeg har syet 33 blokke færdig. 33 er riet på karton, og er klar til at sy sammen. Der ligger nok ca. 10 der mangler karton. Jeg regner med at lave 117 blokke, så mit tæppe kan bruges til en enkelt-seng. Indtil videre, har jeg kun købt et lille stykke ternet stof. Resten er lagervarer. Den lyse er perlebomuld, som jeg også har brugt til mit sengetæppe med gamle broderier. Der kunne blive mange stykker af de rester der bliver tilbage, når man klipper cirkler.
Der er et stykke vej endnu, men det er et hyggeligt arbejde. Jeg har altid noget, som er nemt at tage med. Det haster ikke. 3 gode fordele.

2 kommentarer:

  1. Det ser meget fint ud dit sengetæppe, og flot du kun har brugt fra lageret, på nær et stykke stof, dit sengetæppe af gamle broderier.HH

    SvarSlet
  2. Der mangler lige lidt i kommentaren....det jeg ville sige var at dit sengetæppe med gamle broderier er meget flot.HH

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.