mandag den 2. februar 2009

20 m tørresnor

Nej, jeg er ikke igang med storvask. Jeg har bare lige købt en ny bog "Rul patchwork på snor"
Jeg skulle lige prøve teknikken, og fandt et stykke gardinstof med store blomster i nogle dejlige farver. Der kommer også lidt ternet patchwork stof i.
Det er faktisk ret sjovt at lave, og ikke så svært, som man kunne tro. Jeg er ikke kommet så langt endnu. Min lille skål måler endnu kun 14 cm i diameter. Nu må vi så se, hvad det ender med.
Nu vil jeg sætte mig, og få rullet stof på nogle meter af min tørresnor. Så kan det jo være at skålen bliver lidt større i morgen.

4 kommentarer:

  1. Det er bare så sjovt at sy på reb, jeg fik syet en lille skål og ville egentligt sy mere, men så var der noget andet, der trak ;))
    Glade tanker
    Laila

    SvarSlet
  2. Ja det er rigtigt sjovt, vi har lige haft en aften i Østjyske Quiltere, hvor temaet var "vi syr på snor". Sikke mange ting man kan lave, og så kan man måske få brugt noget af det stof, som var pænt/sødt dan dag man købte det, men efter lidt tid hjemme i skabet, er det måske ikke lige noget særligt

    SvarSlet
  3. Hvor tyk er snoren du bruger. En flot skål du har fået lavet. Glæder mig til at se tasken.

    SvarSlet
  4. Jeg har brugt en snor 4 mm tyk. Det er købt i et supermarked som tøjsnor.
    Nu må vi jo se hvornår det kan blive til en taske. Jeg har så mange projekter igang. Mange af dem ligger stadig kun i tankerne.
    Helle

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.