torsdag den 26. marts 2009

Ikke så meget mystery quilt længere

Nu er jeg jo kommet godt i gang med en mystery quilt. Jeg kom derfor i tanke om en anden mystery quilt, som jeg startede på i 2001, da den var i "Kludemagasinet". Jeg har efterhånden flyttet rundt på kassen med den mange gange. Nu har jeg besluttet mig for, at den skal være færdig. Jeg havde syet ca. halvdelen af blokkene, og har brugt det sidste par dage på at sy de sidste. Nu skal de bare syes sammen

Mit tæppe bliver dog ikke så stort som det er i bladet. Den måler 180 x 240 cm uden kanter. Min kommer "kun" til at måle 120 x 120 uden kanter. Jeg tror den er strandet som UFO pga. farverne. Nu kan den komme til at ende sine dage som legetæppe.

1 kommentar:

  1. Ja, det er nogle gange spændende, hvad der kan findes i gemmerne... Det er blevet ret godt, men jeg er jo også vild med de farver!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.