søndag den 21. juni 2009

Jeg har den sidste tid været ved at klargøre og sy nogle flere blokke til mit grønne tæppe.
Der er sket lidt ændringer i planen om hvad det skal bruges til. Den oprindelige plan var, at det skulle bruges som sengetæppe i campingvognen, når vi har redt op i "børnenes ende". Campingvognen er nu sat til salg, og vi er ved at købe et sommerhus. Det betyder, at tæppet skal være noget større for at kunne bruges til sengetæppe på en 140 cm bred seng.
Jeg legede lidt i mit EQ5 og fandt ud af at det blev lidt for grønt, og har besluttet at der skal sættes ca 10 rosa blokke ind sammen med de 158 grønne der så vil blive. Der skal også være lidt rosa i kanterne. Jeg har prøvet at lægge et par rosa blokke ovenpå det lille stykke tæppe, som er syet sammen.
Nu vil jeg bruge dagen på at sy bokkene til min Mystery quilt færdige.

2 kommentarer:

  1. Din quilt bliver super lækker. Jeg elsker grønt, og det er flot med grønt, hvidt og rosa. Flot!!!!

    SvarSlet
  2. Ja Helle, det bli'r godt med lidt rosa i, selvom man jo siger at grønt er godt for øjnene.

    Inge

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.