fredag den 30. oktober 2009

"System i rodet" eller "rod i systemet"

- Det er mest det sidste, der har præget mit syrum det sidste lange stykke tid. Det er der nu lavet om på. Der er blevet indkøbt gennemsigtige opbevaringskasser fra Jysk, og heri er bla. alle mine bånd og garnrester nu organiseret efter farver.

Sidste uge holdt vi ferie i vores sommerhus. Jeg syntes faktisk det var mere "ferie" da jeg startede på arbejde i mandags. Hele uge havde vi knoklet med at lægge fliser. Der lå fliser i forvejen, men de lå ikke som vi gerne ville have dem til, så de blev lagt om. Bla. blev terasserne lidt større. Nu skal vi bare have sat noget hegn op omkring, men det kommer nok engang til foråret.

1 kommentar:

  1. Ja, deilig når det blir ryddig rundt en. Flotte steiner dere har lagt rundt sommerhuset også - det har nok vært en del jobbing skjønner jeg. God helg :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.