søndag den 21. marts 2010

Jeg bander ikke, men ......

Jeg var en tur i Middelfart i går. Der var mange skønne ting at kigge på, og pungen blev også en del tyndere.
Jeg købte bla. opgraderingen til EQ6. Jeg glædede mig til at komme hjem og lege med mit nye legetøj, men der blev jeg godtnok skuffet. Jeg fik blot en fejl: min udgave af EQ5 kan ikke opgraderes. Nu står jeg og er 600 kr. fattigere, uden at jeg har fået noget ud af det. Jeg kan selvfølgelig ikke finde min EQ5. Den må være "sunket i jorden". Det er altså bare irriterende. Jeg må nok ud og investere i den fulde udgave, når pungen er kommet sig efter tabet af de 600 kr.

1 kommentar:

  1. Har du Vista styresystem, så kan jeg hjælpe dig? Du kan evt. sende mig en mail.
    Inge

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.