torsdag den 16. september 2010

"Mors kreationer"

Jeg sad lige og funderede lidt over, hvad overskriften til dette indlæg skulle være, og tænkte på, at det er super skønt at min teenagedatter kan bruge "Mors kreationer". Hun manglede et etui til sin temmeligt kostbare "lommeregner" som gymnasiet kræver - jeg tror stadig den hedder sådan, selvom den kræver en kæmpelomme. Hun var selv med til at bestemme udseendet, og fandt en kosmetikpung i gemmerne, som hun godt kunne lide.
Imens jeg funderede, fik jeg også lidt dårlig samvittighed. Der ligger en lille ting ude ved min symaskine. Det skulle egetlig være til en pude, men Rikke ville gerne have det lavet til et vægophæng til hendes teenageværelse. Sikken da et skulderklap til Mor her. Nu må jeg da nok hellere snart få det lavet færdigt. Mere om det senere.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.