tirsdag den 26. oktober 2010

Dejlig ferie

I aftes kom vi hjem fra en uges ferie i Alanya, Tyrkiet. Jeg nød at fejre min runde fødselsdag under "sydens palmer". Vi prøvede for første gang, at rejse med "all inclusive". Vi fik prøvet mange tyrkiske retter, som vi nok aldrig ville have prøvet ellers. Den ene dag spiste vi alligevel på en restaurant ved havnen i Alanya. Vi fik en steak med kartofler og grøntsager. Jeg fik desværre ikke taget et billede, men jeg har sjældent fået så god en bøf. Den kunne virkelig nydes.
Da vi havde siddet lidt kom tjeneren med dessert "on the house". Det har vi fået mange andre gange, men det har ofte bare været en kugle vanilleis. Dette var langt bedre. Jeg fik den bedste dessert, som jeg havde smagt længe. Lækker vanilleis, med en chokoladekage hvor chokoladen flød ud, når man skar i den. MUMS!

3 kommentarer:

  1. Lekkert mønster på asjetten, skulle nesten ønske det var et stoff :-)

    SvarSlet
  2. uhm og tillykke med den runde dag og velkommen hjem :)
    lækkert at være blevet forkælet en hel uge eller mere....

    kh

    ps har hørt at når chokoladen løber ud når man skærer i den hedder det blødende hjerte :)

    SvarSlet
  3. Til lykke med den runde fødselsdag. Det lyder, som om I har haft en super ferie i Alanya. Skøn by at feriere i:))

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.