fredag den 10. juni 2011

Masser af tid til Hannes DHU


I morgen kommer 1. del af Hannes DHU. Det bliver spændende, Jeg har bestemt mig for at bruge disse sommerlige stoffer.
Den kommer meget passende, da jeg lige nu er blevet foræret 10 timer mere dagligt til at sy. Jeg skal være sygemeldt i 4 uger, da jeg her i eftermiddags blev opereret i mit knæ. Jeg har haft smerter i knæet siden oktober, men alle incl. scanning, har fortalt mig, at det ikke fejler noget. I dag har jeg så været igennem en kikkertoperation, og lægen fandt et "øksehug" i brusken, og ind i knoglen. Nu håber jeg, at det hjælper, at han har fjernet den væv, som var kommet i klemme. Jeg er hermed også kommet af med min følelse af, at være stemplet som hypokonder/pyllerhoved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.