mandag den 11. juli 2011

Tegn - klip - stryg - sy

Jeg har været helt alene hjemme i 3 dage. Resten af familien tog afsted fredag morgen, og jeg har så
hentet dem hjem igen kl. 3 i nat. De har været en tur i Tyskland til konkurrence med Skjern Garden, hvor begge børn er med.
Jeg har brugt mine 3 "fridage" på besøg, men hele søndagen var helliget sytøjet.

Jeg har brugt en masse vliesofix. jeg havde et stykke på lager, og derudover købte jeg 1 meter. Alligevel slog det ikke til, så jeg har stadig noget tegning og klipperi tilgode. Jeg overvejer om mit tæppe, så har jeg afsløret så meget, skal være endnu større, 2 x 2 m, for så skal jeg vist have mere end 1 meter vliesofix mere. Jeg nåede ikke at få syet ret meget, men forarbejdet er gjort, og mange blokke er klar til syning. Det skal måske være onsdag. når de lover regnvejr igen.

2 kommentarer:

  1. Et spennende prosjekt med mye jobb :-)

    SvarSlet
  2. Resterne var for små til at bruge til noget. Det bliver spændende, at se det færdige resultat.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.