fredag den 23. december 2011

Hannes DHD

Igen i år har Hannes været så sød, at lave en lille julekalenderspøg med os allesammen. Hver morgen kigger man spændt ind på hendes blog for at se, hvad der skal laves i dag.
Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at deltage i år, men kunne jo alligevel ikke lade være. Det gør så heller ikke noget, for de små opgaver har været overkommelige, og se lige hvad der kom ud af det. Et par skønne julehjerter.


Jeg har brugt stof fra lageret. Jeg er ikke så meget til julestoffer med en masse guldtryk på, så mine er blevet uden guld. De røde stoffer er batik.

2 kommentarer:

  1. Hej Helle
    Dejligt at du kan lide Jule DHDen... og fandt tid til at være med.... og så er du enda færdig før tiden... smiler...
    På gensyn
    Hilsen Hanne
    http://hannesblog.dk/hannes-patchwork-jule-dhd-2011-igen-et-gratis-patchwork-monster

    SvarSlet
  2. Hej Helle,
    julehjerterne er bare super flotte, dine stoffer ligeså!
    Glædelig jul!
    KH
    Bente

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.