søndag den 18. marts 2012

Månedens byggeri

Mine martshuse er færdige.


Nu skal jeg videre med mit "Happy Stitches" tæppe. Desuden venter et par andre planlagte prjoekter.
Jeg har længe haft en jelly roll liggende. Jeg købte den på nettet, og er aldrig rigtig blevet glad for den, men nu, efter at have ændret planer nogle gange, tror jeg, at jeg har fundet ud af hvordan den skal ende ned at blive. Jeg købte bundfarven til den i Middelfart i går. Den skal syes på maskine, så det bliver nok indimellem det andet. Jeg købte også et sykit hos "Quilt my Design". Det skal der efter planen kigges på i påsken. Jeg plejer ikke at være så meget til sykits, men dette lokkede mig alligevel. Der skal nok komme mere om alle mine projekter, efterhånden som de kommer igang.

1 kommentar:

  1. Din by ser godt ud. Glæder mig til at se dine andre projekter, når du når så langt. God søndag til dig.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.