tirsdag den 1. maj 2012

Der sker desværre ikke så meget her på min blog. Jeg syr og syr, men har så mange ting igang. Både med nålen og i tankerne. Der bliver ikke så mange ting færdige til fremvisning.
Nu har jeg dog indhentet min Happy stitches sampler, som jeg først fik begyndt på, da de første 3 blade med mønsteret var udkommet. Nu er jeg klar til næste del af mønsteret.


Nu er del 13 og 14 færdige, og klar til at blive syet på resten af tæppet.


Jeg synes, at denne blok med det lille broderede fuglehus er rigtig fin.

6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig flot ud:O)

    Kh Birgit

    SvarSlet
  2. Super flot bliver det ...
    Årh a den broderede blok er så fin
    Knus

    SvarSlet
  3. Jeg synes da du er nået langt. Man kan blive helt misundelig over dit flotte tæppe.

    SvarSlet
  4. Utrolig flott. Jeg er imponert over slike store prosjekter.

    SvarSlet
  5. Her var det mange fine detaljer og her ligger det mye arbeid bak! Hilsen Siri

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.