mandag den 10. september 2012

Et skridt af gangen

Ja, det kan man godt sige, at dette tæppe har taget.
Det har været fundet frem, og lagt væk igen rigtig mange gange. Det sidste skridt har været quiltning og kant. Tæppet var klar, riet sammen med fleece på bagsiden.
Når jeg bruger fleece til bagside køber jeg en rigtig god kvalitet og bruger ingen mellemfoer. Det ved jeg, at der er meget delte meninger om, men jeg har været glad for denne måde, som jeg efterhånden har brugt til en del hyggetæpper.


Tæppet er maskinquiltet med "spaghettimønster".
Her kan du se bagsiden

1 kommentar:

  1. Tæppet er rigtig smukt - lige mine farver og spændende teknik!
    Jeg bruger heller ikke mellemfoer, når jeg syr tæpper med fleecebagside. Det er der ingen grund til, for det er jo lunt og dejligt uden.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.