onsdag den 17. april 2013

Kosmetikpung

På Facebook er det lige nu meget populært at sy denne lille kosmetiktaske.
Dette er så min udgave af tasken.

Der ligger en film HER, Jeg vil mene, at den sagtens kan forstås selvom man ikke er en ørn til tysk.
Snitmønster ligger HER

Jeg har lavet lidt ændringer på mine mål, da jeg istedet for 1 cm sømrum har brugt inchmål og 1/4 inch sømrum.
Mine mål er:
Sidestykker: 2 3/4" x 6" - 8 stykker til yderste og 6 stykker til inderste fold.
Overdel: 9 1/2" x 2 1/2" - 2 stykker
Foer: 9 1/2" x 8" - 2 stykker + 2 stykker volumenvlies
Lynlås mindst 25 cm lang, men gerne længere.

Jeg har lige opdateret webshoppen med de sidste nye stoffer. Her er nogle af dem

Forklæder

Balistoffer

 Robotter


Extreme colors - en serie i flotte klare farver

Panel med 15 sommermotiver - Måske til din nye strandtaske?

Rolls med strimler a 2,5 inch. 40 strimler i de små ruller og 50 strimler i rullerne med Balistoffer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.