onsdag den 10. april 2013

Update

Nu er det efterhånden ved at være et stykke tid siden, jeg skrev om nogle af de ting jeg er igang med. Se her
Tingene skrider fremad.
Jeg følger stadig med på den gratis BOM og får syet blokkene efterhånden som de udkommer. Mit lille vægtæppe ser sådan ud nu.

Jeg er begyndt at samle nogle af de ting, som senere skal syes på. Min Svigermor kom med lidt fra sine gemmere. Det var gemt i en gammel dåse. Jeg kan ikke huske, at man har fået vanille i metaldåser med skruelåg.

Mine bedstemorblomster er ved at blive syet sammen, men der er stadigvæk langt igen.

Der sker selvfølgelig også lidt indimellem, og denne dug er blevet syet i nogle nye farver. Du kan finde mønsteret og stofferne HER

HUSK! Kig også forbi webshoppen og se de nyeste tilbud.

3 kommentarer:

  1. Den BOM er rigtig sød - jeg har også gemt mønstrene , så må vi se om jeg får syet den.

    Sjove ting du har fra svigermors gemmer ;o)

    SvarSlet
  2. Skønne ting du har gang i !
    Kh hanne

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.