torsdag den 12. marts 2009

Fridag

Jeg er så heldig, at jeg lige har reddet mig et par fridage.
Nu skal bloggen opdateres. Bagefter skal jeg igang med at gøre de sidste ting klar til min udstilling på Holstebro Akktivitetscenter i denne weekend. Det skal nok blive en god weekend. Kommer du på de kanter, skulle du kigge ind. Der er åbent fra 10 - 16 begge dage. Adressen er Danmarksgade 13A i Holstebro.

Jeg er netop blevet færdig med denne løber, som jeg har syet til mit nye bord. Den måler 30 x 100 cm.


3 kommentarer:

  1. Den er fin din nye løber, og passer godt til dit nye bord. Pøj pøj med udstillingen i Holstebro, kommer desværre ikke på de kanter.

    SvarSlet
  2. Hej Helle, flot løber du der har lavet, og held og lykke med udstillingen, der er for langt herfra.

    SvarSlet
  3. Det var da ærgerligt, men vi kan jo ikke alle bo i nærheden af Holstebro. Så ville der jo også bare blive overbefolket her i Vestjylland :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.