lørdag den 14. marts 2009

Travl dag

I dag har jeg haft udstilling på Holstebro Aktivitetscenter.
Det har været en god dag med rigtig mange besøgende. Ja, jeg nåede faktisk slet ikke at komme rundt og kigge hos de andre udstillere. Kun lidt hos "genboen" hvor jeg kom til at købe garn til et tørklæde strikket i mohairgarn med stofstrimler i. Nærmere herom senere da jeg glemte at tage garnet med herhjem.
Jeg udstiller sammen med en syveninde, som udelukkende syr patchwork af gamle broderier m.m. Desuden er min søster også med. Hun laver smykker. I får lige et par billeder, taget før vi åbnede.

Nu er vi klar til en ny dag i morgen. Glæder mig allerede.

2 kommentarer:

  1. hej

    Uha sikke en flot stand i havde. Håber at i også fik solgt noget og havde det hyggeligt.
    Hilsen Hanne

    SvarSlet
  2. Her var det utrolig mye flotte quilt. Ønsker deg en riktig god påske :-=

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.