søndag den 26. april 2009

Jeg lever endnu

Ja, man kunne jo næsten komme i tvivl. Der har ihverttilfælde været dødt her på bloggen siden påsken.
Jeg har også fået syet lidt, men der er ikke nogle færdige ting at vise frem. De ting jeg startede på i påsken er jeg ikke kommet videre med.
Denne løber skal applikeres færdig og quiltes. Det skal gøres på maskine.

Disse 3 "Dinner for two" består endnu kun af overstykket. Der er "lidt" monteringsarbejde tilbage på dem.


Mit grønne tæppe er begyndt at vokse. Jeg har syet de første 42 blokke sammen. Jeg har endnu 32 blokke som er færdige og mange, som endnu kun er riet på karton. Tæppet har fået lov til at hvile lidt i et stykke tid, men nu er det fundet frem igen. Jeg har planer om at tæppet skal komme til at måle ca. 140 x 200 cm. plus en lille kant. Der skal så bruges 117 blokke.

1 kommentar:

  1. Det var da dejligt at høre, men man kan jo heller ikke have noget at skrive om hver dag, men hvor bliver det grønne tæppe dog flot.
    Knus Inge

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.