søndag den 20. september 2009

En god weekend

Nogle weekender flyver afsted uden at man føler, at man har nået noget. Denne weekend har jeg været ret "effektiv".

Vi har været en tur i Danfoss Universe. Sidste år i september var vi på en firmatur derned, og fik i den anledning årskort. Vi havde bestemt, at børnene skulle med en tur derned, og da tiden ellers bare er fløjet og årskortet udløb i dag. Ja, så kørte vi derned i går. Det blev en dejlig dag, og vejret kunne vi ikke ønske bedre her i september. Rigtig flot solskin, blå himmel og sommertemperaturer.


Jeg har også fået kigget på nogle ting, der har ligget et stykke tid, og ikke er blevet færdige.
  1. Jeg er blevet færdig med at ri mit sengetæppe sammen, så nu er det klar til håndquiltning.

  2. Jeg har maskinquiltet mine dinner for two dækkeservietter og syet kanter op. Mangler nu kun at sy kanten om på bagsiden.

  3. Mine badedamer er kommet et lille skridt videre. De har ligget stille da jeg ikke har kunne bestemme mig for "tapetet på badeværelset"

  4. Jeg er begyndt at finde lidt frem til kursus i næste weekend. Vi har i Ådalens Patchworkere arrangeret et kursus med Bente Ganshorn. Det glæder jeg mig meget til.

  5. Endnu en kurv er blevet færdig.

  6. Der er blevet ryddet lidt op i syrummet - kun lidt, og nu er bloggen også blevet opdateret.

1 kommentar:

  1. Ih, hvor har du været flittig. Det er altid rart at komme lidt videre med noget, og det ser ud til at du er kommet videre med mange ting.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.